By rád věděl, kde udělal chybu
|Zažili ste už to, že by ste dostávali spam na pokračovanie? Nie? Tak teraz sa to dozviete. Nedávno som zverejnil informácie o spame, ktorý ponúkal prvý česko-slovenský tablet. Samozrejme, že som nič neobjednal. A dnes prišlo pokračovanie spamu.
Ako píšem v inom článku, spamy často obsahujú personifikované odkazy a obrázky, pomocou ktorých sa dá identifikovať, či adresát spamu mail otvoril a prípadne na link aj klikol. Aj preto niektoré poštové programy takzvané vzdialené obrázky nenačítavajú a nezobrazujú a v prípade, že kliknete na tlačítko „načítať vzdialené obrázky“, tak vás upozornia na to, že sa pomocou nich dá zistiť mnoho údajov o vás.
No a na základe tejto funkcie odosielateľ zistil, že som si spam prečítal a obrázky pozrel, ale sviňa jedna som nič nekúpil. A tak mi poslal ďalší spam, kde sa dokonca pýta, kde urobil chybu, že som nič neobjednal! Neveríte? Pozrite sa:
Již jsme Vám poslali email s návrhy pro vánoční dárky. Nebyli jsme však dostatečně atraktivní, protože jste u nás nenakoupili. Sdělíte nám, prosím, co jsme udělali špatně? |
||||||
|
||||||
|
Pro odhlášení přijímání emailu použijte tento odkaz.
Tak som zvedavý, kedy mi príde tretí mail, že už by si fakt mal niečo kúpiť a neštvať sa. A ani odosielateľa. A fakt som zvedavý, kedy mu dojde, že tých zobrazení obrázkov s personifikovanými linkami je priveľa a že sa to zobrazuje na tomto webe o spamoch a spameroch 😀
Všetky odkazy som samozrejme zo spamu odstránil, tak ako vždy. Al einak, tento spam je skvelým prípadom remarketingu a práce s mailami. Odborníci na marketing by a potešili, ja si z nich opäť urobím posmech.