Kvalitná stránka vám zarobí peniaze

V minulosti boli zdrojom informácií o podnikoch telefónne zoznamy, vydávané každé dva roky. So začiatkom súkromného podnikania u nás sa objavili špecializované tlačené katalógy firiem, vydávané raz ročne, zápis do nich stál firmy nemalé peniaze, ak chceli uverejniť viac, ako len základné kontaktné údaje. Dnes ani ani štvrťročný interval vydávania nemusí byť zárukou aktuálnosti informácií. Pomyselné žezlo kráľa informácií prevzal internet.

Stále existujú špecializované aj všeobecné katalógy firiem na internete, niektoré bezplatné uverejňujú len základné informácie, iné špecializované zverejnia viac detailov. Jedno však majú spoločné. V prípade potreby meniť informácie o spoločnosti musí byť údaj opravený na veľkom počte miest a nie vždy sa to dá on-line, treba kontaktovať prevádzkovateľa. V dobe dobre fungujúceho vyhľadávania na internete je to zbytočná komplikácia.

Oveľa lepšou voľbou je prevádzkovane firemnej www stránky, na ktorej máte každý detail a každú informáciu pod plnou kontrolou a kedykoľvek máte možnosť zmeniť adresu alebo telefón firmy. Okrem adresy a kontaktov tu máte priestor na zverejnenie detailného popisu činnosti, ktorej sa venujete, skúseností a referencií, máte priestor pre poradňu pre zákazníkov či iné dôležité dáta, ktoré zaujímajú vašich odberateľov.

call-centrum

Veľa firiem si pamätá, aké veľké sumy sa platili za zverejnenie firmy vo veľkom tlačenom katalógu. A porovnávajú tieto sumy s cenou za www stránku. No jeden podstatný rozdiel tu je. Kým cena za zápis do katalógu mohla byť považovaná za výdavok, suma, ktorú nás stojí tvorba webu špecializovanou firmou, je investícia. A tá by sa mala vrátiť. Alebo aj zarobiť ďalšie peniaze.

Internetová stránka firmy nemá za úlohu len informovať o firme a jej činnosti. Dobre urobený web so základným okruhom informácií, ktoré potenciálnych zákazníkov najviac zaujímajú, dokáže až na nulu znížiť počet telefonátov do spoločnosti, čím odbremení pracovníkov od opakovaného zodpovedania stále tých istých otázok, ba dokonca ušetríte na počte pracovníkov. Na zodpovedanie ostatných otázok s úspechom využijete sadu kontaktných formulárov a potom už vaši zamestnanci budú mať skutočne čas venovať sa svojej práci, namiesto rutinného telefonovania.

Add a Comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.